Barriärrevet

 
I helgen var vi och besökte barriärrevet. Det var otroligt. Under andra snorkel-sessionen så simmade jag preccis bredvid en jättestor sköldpadda (förmodligen samma sköldpadda som senare gjorde oss sällskap och låg och flöt runt i vattnet bredvid båten när vi satt på soldäck). Strax efter det såg vi en stingrocka, och då var vi tvungna att hålla oss på avstånd. Några andra såg reefsharks och jag var så avundsjuk (hajbilden togs alltså inte när jag var i vattnet). Jag fick göra 6 snorkel sessions allt som allt, och andra dagen var det wake up call 05:30 på morgonen för dagens första. Brände sönder ryggen när jag snorklade första gången för dum som jag var smörjde jag varken in mig med solkräm eller hade en våtdräkt. Var VÄLDIGT svårt att sova den natten vill jag lova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0